"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, April 9, 2010

Sekola Tue mempunyai Bau yg sgt Enak!



1  2   3.  4.... 7
H

E
L

L
O

HI!
Lamanya aku xupdate blog ni berkisahkn hidup aku. so skang aku ada msa cket n ada keinginan nk menaip panjang2  stelah lama tangan ni bercuti salin kulit.Ok klo nak thu minggu ni aku da pergi buat pameran buku dekat dua buah sekolah sekitar Parit buntar,perak. ala dekat jea dgn nibong tebal. tanya la org nibong tbl mna letaknya billion?,econsave?,wahsiah?.hotel damai? n yg plg hampeh pusat karoke.hehe. jgn mare!. Yg plg latest adala white coffee yg sgt ngah yg menjadi pilihan golongan elit.Harapkan aku nk masuk white coffee tu?. Huer tunggu la bila uncle kotakan janji dia yg dia nk belanja aku makan di white coffee tu. Uncle jgn mungkir janji yea!. Spa yg baca entri ni automatik aku jadikan korang sebagai saksi bagi perjanjian xrasmi ni k.Ok hari isnin yg baru lps ni hanif bookstore ada bwt pameran di SMK Panglima Bukit Gantang,perak.Sebuah sekola yg agak besar dan mempunyai ruang yg banyak xseperti sekola aku dulu. tp skola aku ttp the best lea. cewah! walaupun bkn semua graduan skola aku dulu baik2 pon. Ok cakap psl skola ni apa yg aku nk komen setelah 2 hari berlangsungnya pemeran buku di kantin sekola tersebut adalah... nothing!.Ok2. sebenarnya pameran buku kt sekolah tu xberapa berjaya mcm yg uncle dan aku harapkan. kami banyak bersembang dripada menjual buku. thu kenapa?. sbb xberapa dpt sambutan pon. Tp apa pon apa yg aku nk puji masakan keow teow makcik kantin sekola tu sgt sdp dan menyelerakan!. haha. makanan yg bukan dibayar sendiri mmg sllu sedap bukan?.hehe.+ Aku rsa enjoy jgk bila pegi pameran kt skola ni sbb ada beberapa org pelajar membuat jenaka semasa aku Trasa boring pada tahap yg tersangat gaban. tq la kt spa2 yg terasa tu!.Skola ni merupakan sekolah yg mempunyai Ting.6 unt aliran sains tulen. Waa. dengar mcm best yea x?. aku tgok dorang pya makmal bio+chemistry pya la cun! so spa yg berminat tu dan berkelayakan bley lea msuk f.6 aliran sains di sekola ni. Hem. aku ada interview seorang abang india yg merupakan pelajar Ting.6 aliran sc skola ni. Soalan aku berbunyi begini' Abg susah x subjek bg aliran sn ting.6 nih?.. dia pon jawab sambil muka dia menunjukan 1 perasaan yg serius. 'Susah dik' Hhuh. da thu da jawapan dia mcm ni. Aku tanya lagi. 'Abg berapa malay yg sealiran dgn abg kt sini?' abg tu pon jawab ' seorang jea, tu pun dia ambik physics bkn bio'. Ish2.. agaknya semua malay da melepas ke matrikulasi. soalan ketiga aku berbunyi begini. 'Abg berapa org yg sealiran dgn abg di sekola ni?. Abg tu jwb '6 org jea'.Haa! tgok cket kn?. yeala kita pon thu aliran sn unt ting 6 agak susah dan bukan calang2 org yg bley msuk aliran sn unt ting.6.

Huh skang da pukul 1.22 am-9/4/2010 
Aku da mengantuk nih!
Esok ada pameran unt hari kedua di sekola SMK Pekan Baru,Parit Buntaq



To be continue.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !