"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, May 28, 2010

![NEWS] Mblaq are brothers to Rain, Rain interview


From his heart , they are "just like little brothers"

Singer Rain (real name Jung JiHoon) gave his honest opinion about his juniors Mblaq.

The 27th of May on SBS "One Night/Live TV Entertainment", Rain talked sincerely "Mblaq are my little brothers" after the producer was questioned "What are Mblaq for Rain?". But this answer also revealed his mind about his ex-producer Park JinYung (JYP).

Rain said that "JinYung hyung and I are the same, he talked to me: "You'll impress me once you'll jump higher than me". He indirectly said that this is what he was praying deeply for Mblaq career.

Then, with a hearty laugh, Rain said: "I think I'm already beyond JYP" and "I told him on the phone that I can do vaulting horse".

source: newsen
trans: kenoa@absolutemblaq.net

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !