"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, May 24, 2010

![news] Rain, “MBLAQ was a made group after remembering G.O.D” Confession


World star Rain told a secret story about his company’s idol MBLAQ.

Rain recently on OBS TV “Celebrity Magazine Good things Bad things Suspicious things” had an interview where he talked about his habits when drunk and his compassion for MBLAQ.

On this day’s recording he said “MBLAQ was a made group after I remembered G.O.D from my times at JYP.” Continuing, “They were chosen by their skills and not by their visuals however now that I look at it, wherever they go I don’t think they have inferior looks” showing his humorous side while slightly bragging.


Source: Mydaily
Translation: mir-ified @ AbsoluteMBLAQ
Please take out with full credits

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !