"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, May 20, 2010

![news] Super Junior's Fan Club SJ-World donates to charity




Idol Group group Super Junior Fan Club members have donated to charity and catches attention of a lot of people.

International Fan site of Super Junior SJ-World (www.sj-world.net) which has members all around the world has donated 4,500,000 won to UNICEF to commemorate the 4th album comeback of Super Junior.

Super Junior released their 4th album last May 13 topping album sales chart with its impressive record for selling thousands of albums in a short amount of time. It has topped Hanteo and yes24 album sales chart and also dominating the weekly charts.

Super Junior had over 200,000 pre orders and sold 70,000 albums in 5 days. Also, Fans are giving back to charity in the name of Super Junior's international fan club.

TAKE OUT WITH FULL CREDITS
Source: Newsen
Credits: Blueprincess824 @ dailykpopnews

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !