"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, June 11, 2011

Hilang Rasa BOSAN aku lepas tengok video ni..Terbaikk la Jozan!!


 Aku highlightkan yang mana aku suka..

'Bak kata pepatah air yang tenang jangan sangka xda buaya lah'.."Eh takde pepatah lain ke?" eh suka ati aku la.. pepatah aku... (LMAO) hahahahaahahahahaahahhaah terbaik!

EhhhhhhhhEhhhhhh.. Wa' dah lama jadi roockerss tapi xsalah kalau gua nak tengok Astro Oasis!

''Beginilah beginilah nanonanonano lalalalalalalala.. Lari lirik yo..''





1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !