"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, June 5, 2011

Music Video 'basah' by Mr.Gambit Saifullah bikin panas dalam dunia bloggers

Salam bloggers!
  • Xhabis habis dengan cemuhan bloggers kepada artis dan begitu jugak sebaliknya.. pusing tang mana pun entri korang semua lebih kurang jea.. yang bezanya.. entri blogger pofular lebih mendapat sambutan dari viewers dan bloggers yang bawahx2 ni pun tiru la buat entri yang lebih kurang sama tapi style ikut diri masing-masing.Pi mai pi mai tang tu jugak korang bertapak.
  • Dan aku blogger belog korie pun terikut jejak korang semua. nak jugak menyebuk dalam isu yang tengah hangat sekarang ' Isu Music Video porno Prema Yin-Addicted director by  Mr.Gambit Saifullah. Ini adalah pendapat peribadi aku ler.. xda kena mengena dengan bloggers lain oke! this my blog.. my area so aku berhak tulis apa pun janji aku tahu apa yang betul apa yang salah..
  • Btw.. korang dah tengok ke klip video Prema yin-Addicted (In malay-Marilah)?? Xpayah sibuk-sibuk buka kat youtube.. tengok jea kat bawah ni! xkena bayar pon. Cepat tengok sebelum video ni dibuang dlm website youtube! manalah tahu kan..

  • Basah x?.. huhu.. aku xtahu... korang jea yang rasa.. xpew. apa yang korang rsa lepas tengok video ni hanya korang jea yang tahu.. so rilex sudah. xnak tengok lagi? Ishhhx3 nak tengok apa tu.. Ikut korang la.. dah besar pandai-pandai r nak fikir.. Gurppp.
  • Pendapat aku.. Hurm.. Aksi lucah yang ditonjolkan kalau nak dibandingkan dengan Mv English Semestinya Mv English teruk lagi tapi kalau nak dibandingkan dengan Mv Mizz Nina feat.Colby O'Donis - What you waiting for.  Mv Prema yin teruk lagi kalau nak dibandingkan dengan Mizz nina yang berduet dengan artis international.. huhu.. Ini baru gandingan sesama artis Malaysia.. xlagi berganding dengan artis barat.. cm manor la jadinya kalau Prema Yin bergandingan dengan artis lelaki barat! mesti lagi meletop aku rasa.. Tapi aku xkesah sangat Prema Yin ni act lucah pun sebabnya itu hak dia.. lagipun dia bukan Islam pun! apa hak aku nak menegur dia.. sebab tue la yang kena maki sekarang adalah director Mv ni yang turut bergandingan dlm Mv ini.. siapa lagi kalau bukan 'Gambit Saifullah' pelakon drama Asmara 2 kalau xsilap.    NO! Yg digariskan ni statement yang salah derr.. aku baru tahu yang lelaki dlm klip video tu bukan gambit saifullah. Lelaki tersebut adalah Shah Jazzle.huhu.. apalah! ini lah masalahnyer bile xkenal artis ni..tapi yang pasti director music video ni adalah Gambit Saifullah.
  • Kasihan Gambit kan! aku betul-betul simpati kat ko.. siapa suruh ko buat statement yang memaki blogger kat luar sana. kan dah terkena balik.. berbalas balas tomohan la bagi kedua-dua belah pihak di Twitter dan Facebook. Sori aku xmasuk port korang ok.. aku juz tulis belog jea.

gambit saifullah, gambil saifullah maki blogger, blogger dihina, artis gaduh blogger, filem karipap-karipap cinta, gambit saifullah karipap cinta, twitter gambit saifullah, siapa gambit saifullah, gambar bambit saifullah, drama gambit saifullah, filem gambit saifullah, prema yin, video prema yin marilah, video prema yin arahan gambit saifullah, gambir sarawak, gambit saifullah penjual gambir sarawak, video seks, download video seks artis melayu, artis melayu lucah, prema yin seksi, siapa prema yin, video seks gambit saifullah, video seks prema yin, artis melayu bogel, artis melayu seksi
Ini adalah statement yang diberi oleh Gambit dlm twitter beliau

Statement gambit dalam fb beliau
  • See! siap panggil bloggers bitxx lagi! siapa xmarah.. huhu. tapi aku xmarah sebab aku bukan blogger yang bikin dia jadi panas mcm ni. Dia tujukan bagi bloggers yang terlibat jea.. siapa yang tergigit cili dia yang terasa pedasnya.. Ah! xtahu la aku..Orang kita ni pantang  nampak pelik sikit mesti nak tegur secara besar besaran.. Tegur pun di ruang sosial yang memang hangat.. memang batang hidung individu tersebut hangit lerr.. Paaaapppp! bertubi-tubi plak tue.Kadang-kadang aku rasa dlm dunia ni berdiam agi baik berbanding bercakap.. sebab bila bercakap ada jea yang akan xpuas hati.Tapi kalau xtegur salah pulak jadinya.. mcm membenarkan perkara ni terus terjadi! ..So mcm mana sekrang? tegur salah xtegur pun salah! hurmm.. baik aku fullstop jealah kat sini.. aku dah xda idea nak tulis apa.
  • Apa pun dunia blogger sekarang semakin panas! dalam hal gambit dan bloggers yang terlibat tue better aku cadangkan kat korang settlekan secara aman dan bertutup.xyah la kecohx2 mcm gini.. xda cite lain ke korang semua.. marah sini.. marah sana.. fitnah sini fitnah sana.. mana satu yang betul korang xtahu.. main tulis jea.
Aku seru disini.. bersikap matang la!! jangan main tarik-tarik cm gini.. kita semua ada karier masing-masing so mesti nak jaga nama kan.. bila dah jadi gini mula la jadi stress.. xpasal dapat hypertension! aku jugak yang kena rawat korang nanti.. Kurkurkurr

Dan buat Gambit.. pandai-pandailah ko jawab dengan semua pihak nanti.. ko pandai director ko mesti pandai jawab.. dan bile jawab tu jangan melatah laju sangat bile kena soalan yang terkena batang hidung sendiri. ko kena be profesional derr! biar kita sakit dalam jangan bagi orang lain yang sakit.. sebab bila orang lain yang sakit disebabkan statement kita habislah hidup kita nanti.
,lif

2 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !