"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, June 27, 2011

Dah Jumpa tapi.....


Entri ini kesinabungan dari entri ini

Klik gambar untuk ke laman ni

Ni follower ke 800 aku.. tapi. siapakah?.. bukan sejenis blog ni.. spesis twitter.. aku dah cari link kat nama dia tapi xda.. ada link ke twitter jea.. >blur<
Ok oke.. aku dah kenal setelah buat research beberapa minit tadi.. Touch----> kpop group 
Yg kat atas tu link fan page twitter TOUCH.

TOUCH Malaysia fans


Hahaha..bagi aku gelak kejap.. even aku minat kpop xsangka follower ke 800 aku ada kena mgena dgn kpop.. apa daaa..dah la tue.. aku xkenal group ni.
Ok disebabkan diorang follower  ke 800 aku promot la sikit diorang ni setelah buat research.


Kpop group touch


TOUCH is a Korean Pop Boy group which consists of 7 members. TOUCH is the acronym of  “The Original Undeniable Charismatic Homme (거부할 수 없는 원초적 카리스마를 가진 남자)”.
Let’s check out their individual profile.

Name: 한준 (HanJoon)
Position: Leader
Birthdate: 1990-01-30

Name: 준용 (JoonYong)
Position: Main Vocal
Birthdate: 1991-09-25

Name: 성용 (SungYong)
Birthdate: 1989-12-22

Name: 선웅 (SunWoong)
Birthdate: 1991-11-01

Name: 다빈 (DaBin)
Position: 막내 (Makne)
Birthdate: 1992-03-12

Name: 영훈 (YoungHoon)
Position: Rapper
Birthdate: 1990-11-27

Name: 민석 (MinSeok)
Position: rapper/dancer
Birthdate: 1990-08-15


Korang bley kenal nama dan muka diorang bila tengok video kat bawah^^

Ni Video Klip lagu diorang..


Fakta lain ----> Touch debut pada tahun 2010 di Korea.

Ok.. dah lama kot dorang debut.. korang kenal x?. aku xpernah dengar pun nama group ni sebelum ni.. grrr. maybe bukan dari syarikat yang terkenal kot.. muka? mcm group Boyfriend jea.. xpercaya?.. cuba tengok.. muka semua muka-muka taemin^^----> muka budak-budak. haha.. layan jeala weh. mana tahu ada yang berkenan.. Lagu diorang bley tahan gak r.. 

Thank!

K. itu jeala kot untuk follower bertuah ke 800 Belog K O R I E


3 comments:

  1. ade kena mengena dengan ni: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/06/bangga-artis-korea-sentuh-hadiah-dari.html

    ReplyDelete
  2. tak pernah suke k-pop
    kalo katak,suka la (^_^)

    ReplyDelete
  3. adus apakah?akk dah tua..tak reti nak ber k-pop.haha..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !