"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, June 25, 2011

Segmen : Ady Budika Nak Kasi Ole-Ole Dari London

 
Assalamualaikum. Tak jawab salam dapat dosa,tanggung sendiri. dan salam sejahtera bagi yang bukan beragama islam . Korie join segmen lagi yo..Kali ni Segmen dari Mr. Adi Budika.. Kawan baik Sis Sunnah. ye ke?. Ahakz..
Ady Budika

Macam mana boleh jumpa blog adybudika ni?.

Korie jumpa blog ady dekat blog kak sunnah.. Mana xnya.Kak sunnah letak link-link entri ady dekat VVIP punya tempat dalam blog kat sunnah.. Grrr.. Ingatkan diorang ni ada apa-apa kea.. tapi dalam firasat korie dorang ni rasanya just sahabat blogger yang saling promot blog masing-masing.. sebabnya dalam blog ady ada backlink entries kat sunnah.. Dekat tempat VVIP jugak.. huhu..Bestkan kalau ada geng macam tu..


Sekian dari Korie

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !