"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 10, 2011

Nota Khas buat Pejuang Artis Kpop!

Assalamuaikum w.b.t

Entri  ni khas buat Cik Korie dan Chingu-chingu yang dikasihi
aku xda mood sangat hari nie..
Maybe ini disebabkan hormon yang xstabil..
Tapi aku xkira
Aku nak blogging jugak
sebab
Blogging adalah jiwa aku
Bila aku sedih.. gembira..
di sinilah tempat aku curahkan semua perasaan aku tue
dan aku kena blogging jugak demi korang yang nak masuk contest kpop tue
Penyertaan masih terbuka.
lepas ni  ramai lagi yang nak masuk..
ada yang tengah busy menaip sambil idea tercurah-curah
dan ada yang masih mencari idea sambil menatap gambar artis kegemaran diorang
Aku harap korang enjoy semasa menaip oke
Aku tunggu penyertaan korang unt submit..
dan bagi korang yang dah submit cerita kretif korang tue..
aku just nak cakap
'Korang adalah 'Chinguuuuu' terbaru aku yang aku hepi sgt sbb dpt kenal dgn korang.
sebabnya.. 
xramai kawan aku yang fanatik Kpop mcm korang ni..
kalau yang fanatik memang fanatik sungguh..
Aku faham maksud 'fanatik' tue!..
dan.. ada yang benci bila cakap pasal kpop..
Pedulikan diorang tue.. Asalkan kita tahu siapa diri kita oke..
Tapi jangan Terover sangat dgn Kpop..
Over sampai xhingat dunia.. xhingat yang korang ni bertapak kat Malaysia
Xpedulikan orang-orang umum yang memerhatikan kita
Yang jadi judge dalam hidup kita..
Korang kena ingat semua tue..
Kpop tetap kpop! tapi jangan melampau sangat
sebab nanti orang benci..
Aku oke jea 
Tapi sesetengah orang xdapat terima cara kita meminati artis-artis Kpop tue
Diorang ada pendapat masing-masing..
Itu hak diorang..
Apa pun..
Mesti berblogging secara aman yea ;)
xpayah gaduh-gaduh
xpayah!
pilih bulu..
Teruskan meminati kpop dgn cara anda sendiri
sebab itu adalah salah satu cara buat kita rasa hepi dgn dunia kita sendiri
tapi sekarang.. U r not Alone..
We are together now..

Fight for our beloved kpop artists..

That's it!!

I Found my Jjinbbang back.. tapi.. sekarang dia ada di paris.. Hope dia sihat dan seronok di sana >_<



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !