"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, June 5, 2011

Sanggup xpergi kenduri kahwin sebab nak BLOGWALKING punya pasal

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFae8QJT6ihjG0Gn-fevhjl0SW2xm6_tSbqRjbCjj27qQ-WTBXVQO0yq7ytzKue4fkJk20qGkNmp1Pe-pFVFKTgy0q4lPYv4_rPWkSTlijxRfHaZ5R7E_F_7oKDXVyNezZLCzBSXz_XIdQ/s1600/2PM___WGM___KHUNTORIA_No_1_by_shakri.jpg
'We got Married' rancangan tv korea yang popular! kalau korang pembaca majalah epop mesti korang tahu! so malas la aku nak bercakap panjang.. sebab bukan semua readers aku kat sini minat artis korea.
  • Assalamualaikum wbt. kepada kawan-kawan bloggers ku semua. selamat bercuti bagi yang bercuti dan selamat keatas semua perkara yang korang buat di luar sana.. jangan bikin panas sudah.. INGAT! ramai kipas-kipas berani terjah blog korang even korang ada berapa ramai guard yang jage korang.. dorang xkisah.. 'Ada aku kisah kau ada guard?' 'Aku bukan nak serang diri engkau.. aku nak serang blog kau jea!' so sila tingkatkan keselamatan belog korang yea.. Cam mane tu? Ntah mana aku tahu! korang letak la Alarm kea.. AVG kea.. AVIRA kea.. Eh! Itu bukan Antivirus ke? ko nak perbodohkan aku yea?? mentang-mentang la blog kau sekarang dan bertambah followers ko nak permainkan kiteorang yg baru nak naik ni.. Ishx3.. Like to say.. Im just joking with u guys derrr! Rilex sudah. Followers aku memang semakin bertambah sebab aku sekarang tengah mood blogwalking tapi xdalah banyak sangat kn. biasa jeaa.
  • Ok apa cer korang hari ni? ada yang dapat berita baik ker?.. Kongsi la sikit dlm belog. boleh jugak aku baca hasil kerahan taipan korang tue. aku tengah bercuti nie.. bercuti di laman blogger! aku aktif blogwalking dlm masa sebulan nie.. so korang semua rajin-rajin la update belog korang tue yea.. aku nak baca.. jangan ingat blog korang xda pembaca.. Exclly belog korang tue sunyi sebab pmbaca korang adalah seorang 'Silent Readers'  masuk sengap keluar pun sengap.. 1 jejak dan habuk pun xtinggal sebab tu korang ingat blog korang xda pelawat! so mulai hari ni.. Ubah pemikiran korang tue. Ingat! mesti update!!.. belog korang ada pembaca punyalah! percayalah cakap aku.. Oke!
  • Hurmm.. cakap pasal hari cuti.. ramai orang kahwin.. termasuk korang kah? kerkerker. xjemput aku kah? Humm xpealah.. siapala aku kan.. kukukur. gurauuu jea ni.. jangan makan liver pulak yea ;).. Mesti ada pasangan yang kenal dalam blog dan terus ke jinjang pelamin. mesti ada kan! kalau dekat facebook ada blogger mesti ada jugak!. mesti ada punyalah tapi setakat ni xda plak aku jumpa bloggers sejati yang buat kad perkahwinan diorang mengunakan gambar website blogger.. kalau fb! memang dah ada contoh. korang tahu x? kalau blur jea tue... xtahu la tue. meh aku nak tunjukkan.. ni kat bawah
Gambar kad kahwin Zed Zaidi yang dihasilkan seperti laman sosial Facebook lambang pertemuan jodoh Zed Zaidi dan bakal isterinya.
Idea yang sangat unik dan kreatif. Cinta Facebook: Gambar kad kahwin Zed Zaidi | Photos and Images collection. makan


  • Rasa kagum x? huhu.. aku pun nak jadi mcm ni jugak la.. nak cari lelaki masa depan di belog!.. bercinta.. lepas tu kahwin nanti bley buat kad perkahwinan ala-ala gambar website blogger.com. hehe.. Perancangan.. xsalah kan kalau kita merancang..  korang xnak?  huhu
  • Ok.. banyak betul kad jemputan ke kenduri kahwin yang rumah aku dapat.. semua jiran-jiran yang hantar.. tadi ada dua buah rumah.. mak aku ajak aku pergi.. bley-bley dia ajak aku pergi.. yang paling menyampah adik aku ni terhengeh-hegeh heret aku suruh tukar baju g kenduri kahwin dengan dia tapi malangnya.. aku xberganjak pun dari kerusi dan meja lappy aku ni.. hoho.. sebabnya.. waktu tu aku tengah blogwalking ni.. aku tengah baca entrix2 best korang semua. Memang best sampai aku ralek.. xingat apa dah!.. aku xpeduli siapa yang ajak aku g kenduri dah! yang aku tahu.. aku tengah melayan dunia aku sendiri.. Mak aku nak bising mulanya tue sebab aku xnak pergi tapi dia dah sedar aku dah besar.. dia biar jea aku melayan lappy aku ni.. 
  • Itu dia cerita aku hari ni.. blogging ni kalau layan sangat.. habis kerja lain.. xjadi kerja.. xmakan pun xpa.. giler la.. xbley sangat layan blogging ni sebab ia akan menganggu kerja harian kita.. huhu.. kalau student xpea lagi.. kalau status korang tue mak dan ayah orang.. xpayah la aktif sangat berblogging.. bahaya ok! 
That all for today.. ok

http://www.carlingfordmusic.com.au/images/kawai%20Rx1hside.bmp
Mesti best majlis perkahwinan tu kalau pengantin lelaki mendendangkan lagu khas unt pengantin perempuan sambil bermain piano.. Perhh.. aku selalu berangan cm gitu

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !