"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, June 18, 2011

The Winner of SHOWDOWN 2011 goes to EleColdXhot!

The best dancer ever ~Elecoldxhot~ Vote for them!

  • Hye guys.. jangan terkejut dengan statement ini.. Memang masih terlalu awal unt memilih pemenang bagi rancangan Tv Show yang dibawakan oleh 8tv ini iaitu Showdown 2011! but for me! Elecoldxhot adalah pemenang.. kenapa aku pilih Electroxhot?
  • Elecoldxhot is very talented dancer! their movement is the best and sharp!. dun know who is Elecoldxhot? Let me story for u.. 
  • Salah satu kumpulan yang bertanding dalam Showdown 2011.. Kalau xtengok abaikan..  mempunyai 5 orang ahli...semua chinese. Btw aku x fully follow showdown 2011 ni sebab lately aku busy dengan exam dan praktikal. Bulan ni jea aku free sepenuh masa. Aku baru kenal dis group masa aku tengok showdown dekat rumah baru-baru ni.. 

  • Kali pertama aku tengok diorang menari.. Perhh memang mantap!  memang habis superb! serasi! stylo! what else u want?.. dan tadi.. perkara yang membuatkan aku nak buat entri pasal diorang disebabkan aku tengok video persembahan diorang yang ni di youtube.. so.. i bring this video special for u guys.. Better u watch it oke.. So powerfull and energenatic show!.. 
  • Dan yang special about diorang adalah diorang pernah memenangi F&N Freestylz "Show Your Moves" dance competition. F&N dengan itu menaja diorang ke Korea dan berlatih tarian dengan The best B-boys in Korea iaitu Gamblerz Crew. Wakaka Crew memenangi tempat ketiga dlm pertandingan yang sama.. So u guys look here.. ''Wakaka is the  group's which won in 1st place on Showdown 2010''. I adore wakaka Crew!.. one's of their fans exclly! tapi nampaknya Elecoldxhot mengalahkan Wakaka dalam pertandingan F&N Freestyle '' Show Your Move'' so Memang ternyata diorang memang hebatttt! Who gonna win this time if the both group battle??. Must me so exciting!..
Fnmain_std
The winner F&N Freestylz "Show Your Moves" dance competition 2009

  • Tapi aku tertanya-tanya kenapa Elecoldxhot xmasuk Showdown 2010 y 2011?.. Maybe diorang ada sebab sendiri -_____-

Mcm cover album 2pm.. korang perasan x?

look like taeyang right?
  • For Kpop fans kat luar sana.. kalau korang godek-godek gambar member Elecoldxhot ni korang sure akan terkejut.. Style diorang ni mcm Kpop!.. Dennis salah sorang member Ecx menyerupai Taeyang-bigbang!. sebijik.. xtipu.. ada yang muka ala-ala mcm Jonghyun-Shinee. Hurm.. Wut do u think? menarik kan kumpulan ni.. hahaha.. aku dah agak dah.

Oh yeah!

Been choosen as backstage dancer in SS2 MALAYSIA.

  • Dan ada lagi yang menarik.. Super Junior Super Show 2 in Malaysia tahun lepas Ecx dijemput unt menjadi penari backstage.. Korang yang pergi tu perasan x?.. Huhu.. memang comperm xperasan dah kalau ada suju depan mata~ kkkk. faham.. faham.. dan cer korang fikir.. xkan Malaysia nak kasi Penari yang biasa-biasa jea menari masa dalam International show macam tu kan?.. Korea adalah diantara negara yang paling banyak melahirkan penari B-boyz yang berkualiti.. korang tengok Bigbang cukup le.. Memang hebattt..
  • Ok ada yang berminat nak tengok Showdown 2011?...'Setiap Hari Rabu'  pada 'Pukul 9.30pm'.oke..
  • Exclly i cant say anything for who is the real winner in this Showdown 2011 because all the group are the best and very talented.. They have their own style.. but i'm really hope Elecoldxhot can win this battle!!
  • Ok la kot.. setakat ni.. yang lain korang search sendiri.. Apa yang aku tertarik aku akan studi dengan cari info di google dan aku akan post di sini.. Nantikan entri yang akan datang k.
!ECX! SPECIAL BROUGHT TO YOU BY BELOG KORIE

Still xfaham kenapa dalam gambar ada 6 orang?..  Group ni dibina pada tahun 2007 so maybe bilangan sebenar diorang adalah 6 orang.. tapi yang masuk showdown hanya 5 orang..  Aku xda jawapan yang pasti untuk menjawab soalan ini.Masih dalam kajian.









Credit: Jonkonline
Pics Taken from/Credit:  Official Elecoldxhot Facebook Fan page!

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !