"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 29, 2011

Sudah Boleh Bersama Dengan BB Seperti Dahulu



  • Salam, Tadi aku  kuar----> Parit Buntar untuk bayar hutang BB aku yang tertunggak sabanyak RM 180.15 sen. dasyat x? dah sebulan kena sekat penggunaan bb celcom..(2 bulan pertama still bley guna) aku xbayar untuk 3 bulan derr.. aku still buat xkisah sbb sekarang kan aku tengah cuti sem so duk rumah online guna wifi streamyx jea.. bb dilupakan.. sama sekali xdisentuh.. gah gah gah.. 

  • Ada berita sedih ni... aku dah kena balik kolej nursing la plak..2/7 penamat cuti sem aku.. grrr.. welcome back to prison!! oh yeah.. totally like Prison<------- duduk dalam bilik sambl pegang cermin tingkap sambil menikmati kebebasan orang luar yang bebas keluar ke mana pun. aku? hanya bley bebas di mata jea.. nasib baik adanya lappy dan blog. so aku bley bebaskan diri aku balik kalau x.. aku rasa aku mungkin nak jadi macam Michael Scofiel--> Prison break actor! gah gah gah

  • Xda benda sangat nak taip ni sebab  mata aku tengah menonton Showdown 2011 on 8tv! baru lepas persembahan Elecoldshot-ECX.. Perhh dorang dah masuk semi-final yoo.. hope Ecx dapat masuk final!  nak tahu pasal Elecoldshot? klik ni



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !