"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 24, 2011

Segmen : Dia Maharaja Lawak

Assalamuaikum dan Salam Sejahtera...  mesti ramai yang xsabar nak tengok Maharaja Lawak Akhir malam ni.. Peserta yang ke final adalah Jozan ,Sepah , Nabil dan Jambu. Siapa peserta pilihan korang?.. Aku nak tahu jugak..  Met Bujang lagi la nak tahu siapa peserta yang korang minat.. btol x Met Bujang? .. So bagi merealisasikan harapan Met Bujang belog korie dengan bangganya join Met Bujang punya Segmen.. So Korang semua.. jom r join sekali.. lagi ramai lagi meriah ni.. mana r tahu.. peserta yang korang pilih tu menang malam ni.. dapat RM 300,000 ribu.. Wow! Opps! bukan kita dapat tapi Antara empat kumpulan finalis ML  tu.. Juara memenagi 300K. Best arkk.. dapat duit banyak tue.. Bagi entri segmen yang mencuri hati Met Bujang akan diromosikan blognya...

 !Penganjur!.. Sila klik banner untuk ke blog Penganjur
 Tugasan :

Nyatakan siapa yang bakal menjadi Maharaja Lawak 

JOZAN


  • Group feveret aku adalah Jozan! JOZAN : Gabungan antara Johan dan Zizan.. Kalau korang nak tahu Zizan adalah pemenang tempat kedua Raja Lawak musim pertama manakala Johan adalah pemenang tempat ketiga Raja Lawak musim pertama... Tempat pertama Raja Lawak musim pertama dimenangi oleh Yus iaitu salah seorang peserta dalam kumpulan Jambu yang turut bertanding malam ni..

  • So.. Malam ni memang rancak r.. Setiap peserta mempunyai pakej lawak yang terbaik.. kalau tidak diorang xkan sampai ke peringkat tertinggi Maharaja Lawak.. Kalau xsilap aku malam akhir ni tema dia 'Muzikal' .. Rasanya.. kalau salah tolong betulkan.. Jozan menjadi peserta feveret aku sebab diorang memang kelakar kot! Haha aku ingat lagi babak Johan dalam filem 'Hantu Mak Limah balik Kampung' masa dia lari dari Kak Limah yang tiba-tiba muncul dalam tandas.. dia tengah BO.. Dia terus lari.. Guna penutup saji tutup bahagian sulit.. haha.. bengong.. dan Zizan bagi aku memang seorang yang berbakat besar r dalam bidang lawak ni sebab tanpa dia pentas raja lawak xda seri.. dan kalau korang dah biasa dengan lawak dia...  korang dengar jea dia bercakap pun korang dah rasa nak tergelak.. Bukan senang nak buat lawak ni.. aku?.. lawak bodoh bley r..

  • Bagi yang xfamiliar lagi dengan lawak kumpulan Jozan aku sarankan korang tengok video ni... Antara persembahan yang terbaik dalam Maharaja Lawak yang disembahkan oleh Jozan 

 

........

Amacam? Haha.. Kalau Zizan dan Johan bergabung memang meriah jadinya.. 
  • Kalau nak ikutkan undian dari penonton kumpulan Jozan mendapat tempat pertama buat masa sekarang.. seterusnya Sepah,Nabil dan Jambu.. dan untuk malam ni.. malam final.. Kiraan undi adalah melalui 50% dari undian penonton manakala 50% markah dari Juri..

  • Apa pun yang terjadi.. aku percaya Jozan mesti buat yang terbaik malam ni.. sebab diorang nak menang.. yang lain pun nak menang.. jadi saingan sangat sengit.. penonton dah xsabar nak tengok.. Aku pun.. huhu... btw. gudluck untuk Jozan, Sepah,Nabil dan Jambu..


Itu jea dari belog korie.. Thank sebab baca.

5 comments:

  1. errr.xtau pape sal maharaja lawak..
    tak pernah layan..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. malam penentuan...siapa akan menang ML 2011? (^^,)

    http://skytechxtreme.blogspot.com/2011/06/segmen-dia-maharaja-lawak.html

    ReplyDelete
  3. @cik pulau yeke. huhu.ntx2 layan la e.. bley hilang rasa bosan^^

    ReplyDelete
  4. tp lagi ske sepah
    nabil pon

    jozan cm mmg johan je

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !