"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, June 16, 2011

Anonymous Hacker mengamuk di Portal Rasmi Kerajaan Malaysia?


Operation Malaysia Anonymous Hackers

Greetings, Malaysia
  • We have seen the censorship taken by the Malaysian government, blocking sites like The Pirate Bay, and WikiLeaks. Malaysia is one of the world’s strictest governments, even blocking out movies, and television shows. These acts of censorship are inexcusable. You are taking away a basic human right. The internet is here for freedom, without fear of government interference. Do not think that no one else notices. Your structured government has done the talking, and we hear loud and clear. Let this be an announcement to all your people. This is a sign, a warning, and an opportunity to listen to ideas above your own. In a way you are being stubborn. But how will this help anyone or your country. We fear that if you make further decisions to take away human freedom. We are obligated to act fast and have no mercy. For rules were meant to be broken. And corruption was meant to be washed away and forgiven. Now we will wash your corruption away so be prepared. Take this as a favor.
We are Anonymous.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect Us.
 

And this is the result after a day they target to hack goverment sites
Pic credit to: http://www.info.darxniq.com/


IMPORTAND,
The hacker do not focus only to Goverment site.. they also have been hack this blog

  • Wow.. Menariknya.. dulu aku pernah nak jadi hacker sebab mcm best jea perkerjaan ni.. siyes aku cakap.. cuma aku xdiberi peluang unt belajar mencari hacker. Oh yeah! kalau aku diberi peluang aku akan belajar.. Kalau korang nak tahu Anynomous hacker ni merupakan hacker yang terkenal di dunia.. diorang ni mcm satu agensi antarabangsa yang mempunyai agen-agen tersendiri di negara-negara tertentu.. Hacker selalunya akan memilih negara yang maju dan mempunyai ramai penduduk yang kaki online kerana perkara ni memudahkan kerja sebagai seorang hacker unt hack website yang diorang pilih so Malaysia memang boleh menjadi sasaran utama.. Btw.. dekat Malaysia ramai genius dan xdinafikan kecanggihan teknologi kita so  Goverment Malaysia dapat bertindak cepat untuk meleraikan masalah hack pada sesetengah website yang telah berjaya di hack oleh hackers. Perkara ni masih tiada hujung pangkalnya lagi.. kita sebagai blogger pun sepatutnya mengambil langkah berjaga-jaga dari serangan hackers di luar sana. Sila tingkatkan keselamatan blog anda dengan meletakkan password yang bercampur abjad dan Nombor, huruf besar dan kecil serta panjang password diminta sekurang-kurangnya 25 huruf.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !