"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, December 13, 2011

5 Blog Pilihanku 2011

En. Ben buat segmen lagi.. boleh join sehingga pukul 5pm ni jea.. cepat klik sini

Ok, selain blog Ben Ashaari aku akan senaraikan 5 blog pilihan aku untuk tahun 2011.. blog yang kerap kali aku masuk dan menjadi pilihan aku adalah...



Ini adalah blog yang paling lama aku follow sejak dari aku mula berblogger lagi..follow dari kisah cinta kak zie bersama kekasih hati... sehingga terikat tali pertunangan dan  akhirnya pada 11.11.2011 kak zie bernikah dengan tunangnya.. best! selain tu, blog ni juga ada tutorial dan sebaginya..


Blog kak sunah banyak memberi pesanan dan motivasi tentang kehidupan..  Selain memberi peringatan dan motivasi kak sunah jugak banyak kongsi mengenai resepi masakan yang sangat menarik untuk kita belajar ^^


Sebuah blog yang bijak dalam berkata-kata melalui penulisan..  


Suka baca bebelan minah senget ni ;p


Aku cemburukan dia sebab boleh menyanyi lagu korea dengan fasih dan mendayu jea.. dia banyak buat cover lagu korea yang best-best! aku adalah stalker dia dalam diam.. ^^



#Banyak lagi blog yang best..  limit 5 jea.. cam mana nak letak blog korang?


10 comments:

  1. salam perkenalan..salam follow jugak..

    ReplyDelete
  2. erkkk..resepi masakan pun ade eh...:D thanks sayang... :)

    ReplyDelete
  3. Sebuah blog yang bijak dalam berkata-kata melalui penulisan..


    terkelu

    nk kene bagi kasih syg lebey ni hehe

    ReplyDelete
  4. datang dari segmen yg sama... jum terjah blog asma pulak..

    ReplyDelete
  5. as-salam..

    salam ziarah rakan blogger..

    jom baca 5 blog pilihan saya..

    http://deenazmee.blogspot.com/2011/12/5-blog-pilihan-ku-2011.html

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan sy dri segmen abg ben

    jom singgah

    http://comelamiera.blogspot.com/2011/12/5-blog-pilihanku-2011.html

    ReplyDelete
  7. kat atas ni ca kenal sunah sakura je sbb penah gak kenal blog ni..yg lain lom kenal..kena kenal2 gak ni..hehe


    peminat k-pop ye? hehe

    ReplyDelete
  8. fuyyoh. terelnya amalia alias boleh nyanyi lagu korea. wuwuwuwuw

    :DD

    ReplyDelete
  9. Salam ukhwah! Dtg dr segmen yg same <3

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !