"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, December 13, 2011

Day seven : 10 important people



Mak
Alhamdullilah mak aku sekarang masih sihat dan kuat dan aku berharap sangat yang dia xkan pergi dulu sebelum aku..

Ayah
Dia seorang yang sangat tegas dan garang.. xbanyak kisah antara aku dan ayah aku.. sebab xrapat. tp.. dia tetap seorang ayah yang membesarkan aku sehingga aku menjadi aku yang sekarang.. luv u

Abang 1
xbanyak sangat kenangan aku bersama dia.. btw, dia abang yang boleh diharap dan bertanggungjawab

Abang 2
Dia ni kadang-kadang menyampahkan.. aku  akan bad mood disebabkan dia sebab dia ni memang menyampahkan tapi di sudut lain dia seorang yg baik dan sanggup berkorban demi keluarga.

Abang 3
Hehe.. aku suka dia ni.. dia banyak tolong aku tanpa banyak tanya.. dia ajar aku main bowling.. btw, aku harap dia dapat isteri yang baik suatu hari nanti

Adik
Aku hanya ada sorang adik jea.. perempuan.. beza dengan aku 10 tahun.. so memang jauh jarak kiteorang.. budak kecik ni mengada lebih.. kadang-kadang aku benci dengan budak ni sebab manja lebih tapi pepun aku tetap sayang dia.. sebab.. dia satu-satunya adik yang aku ada meyh

Guru/Pensyarah
Walaupun aku agak nakal..selalu kena denda bagai dan kadang-kadang aku menyumpah diorang ni tapi sebenarnya dalam sudut hati aku.. aku sangat berterima kasih kepada diorang kerana tanpa diorang aku xakan lulus dan berjaya hingga ke tahap sekarang

Rakan-rakan baik
bermula dari sekolah rendah hinggalah ke kolej sekarang.. aku xkan lupakan diorang ni.. tanpa diorang hidup aku pasti kosong.. sebab friendship itu xda nilai yang boleh dibayar dengan duit.. luv them very-very much

Rakan Bloggers
Kalau korang xda.. blog ni xkan jadi seperti sekarang.. sedikit sebanyak bloggers adalah perangsang aku unt terus menulis.. 



# Ramai lagi yang penting dalam hidup aku.. tapi xperlulah aku nak detail sangat kan.. 


1 comment:

  1. adek tu beze 10 tahun dgn kak korie ?
    means 9 tahun laa kan ?

    ~ hee , byase laa , anak bongsu mmg cm tu , ngade lebih . hee ~

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !