"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, December 18, 2011

1,000,0000 likes untuk Timeline Facebook !!


Klik ni untuk paparan yang lebih mengancam

Wah, siapa cakap aku buta IT haa? tengok.. ingat hang sorang jea ke pandai pasang timeline unt fesbook.. aku pun cerdik laaa.. kacang jea nie.. ala, setakat fesbook.. apa la sangat.. hang xtau ka yg aku ni kekasih Mark Zuckerberg? dia klu hang nak tau.. setiap penambahan yg dia nak lakukan dkt fb dia tanya aku dulu wei.. hahaha.. kan abg mark kan?.. huh tengok.. dia angguk.. ofcourse la.. kan.. Eh! apa tengok-tengok? ingat aku tipu ke yg aku ni kekasih pengarang jantung Mark Zuckerberg?.. hang p tengok kat sini.. ada bukti.. Mark kekasih hati korie   ;p


Haha's.. mcm poyo la kan.. ok. ok! [selepas kena penampaq] :'( aku sedaq diri aku sapa.. sapalah aku dimata jejaka jutawan dunia tu kan.. aku hanyalah salah sorang daripada berbillion rakyat facebook yg xtahu erti cinta muka buku.. fullstop!


Wah, btw.. aku suka betui dengan perubahan yang pakwe aku buat neh ... opps! tersasul lagi, heh, wake up korie..Did u forget Super junior?.. dont making in love with Mark Zuckerlberg laaa! u already have suju in ur heart dear.. come on dear! get refresh! Ok ok.... . only suju! not anyone else can replace them.. fullstop!


Cmner.. ELFs ada x yg jelez dengan timeline saya?.. Pewitt.. suju tuh!.
[P/s : Bukan peminat kpop, usah pedulikan pertanyaan ini ;p]


Anda berminat nak buat timeline mcm korie?.. Ini tutorialnya.. [klik link di bawah]
1,ooo,oooo likes doakan korie jadi jutawan



5 comments:

  1. hehehe..dh pasang lame dh timeline ni..mmg superb! :)

    ReplyDelete
  2. aiyakkkkk..akak tak bersedia lagi dengan timeline ni... T_T

    ReplyDelete
  3. wow , cover suju ! haha . suju + yoo jae suk !

    ReplyDelete
  4. ELF sgt2 jeles! hehe...tp xpe..tq jugak! best la korie ni =)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !