"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, December 6, 2011

Anuar Hadi : #16 Artsy Schmartsy


Salam,
aku hepi sekarang.. bukan disebabkan drama Cinta Elysa tapi disebabkan Anuar Hadi upload video terbaru dari beliau.. ;p kenapa hepi sangat? yealah! dah lama beliau mendiamkan diri dari upload video.. aku fikir maybe dia busy dengan urusan studi.. life.. dan maybe dia nak berehat dan menyepi seketika dari dunia siber ini.. yealah.. hidup sebagai seorang yang dikenali kadang-kadang buat jiwa kacau jea.. ada pro dan kontranya.. tp xkisahla. Anuar Hadi kau tetap best yo! aku layan semua video kau..

Aku jadi stalker dekat facebook dia tadi.. 

;p


Jom layan video terbaru dari beliau...

# Video kali ni bagi aku biasa jea.. dia masih seperti anuar hadi yang dulu.. ;p

# Bila agaknya Mat Lutfhi nak upload video terbaru yea?


1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !