"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, December 7, 2011

Day Two : 10 Things I Love


Hari Kedua : 10 Things I Love

Love di sini membawa maksud sayang.. bukan cinta.. sebenarnya aku xberapa nak paham.. love ini membawa maksud kepada orang ke benda ? btw, disebabkan dia letak things so aku anggap ini adalah love untuk benda la yea..



  • 1stly benda yang benda aku paling sayang mestilah diri sendiri.. aku hargai apa yang aku ada sekarang dan aku sangat bersyukur apa yang aku ada sekarang.. kesihatan.. keluarga dan semualah.. kadang-kadang aku takut untuk menghadapi masa hadapan sebab aku masih xbersedia dengan semua itu .. live is not easy like a kid think.. but sometime live is so easy until u dont appreciate it's! 

  • 2ndly..  ofcourse aku sayangkan duit aku.. aku xkan membazir beli benda yang bukan-bukan .. aku akan beli benda yang betul-betul keperluan aku dan bukan kehendak aku ;p tapi duit aku tetap akan habis walaupun aku dalam tengah berjimat.. kenapa yea? hum, percaya ke aku orang yang berjimat? ;p




  • 3rdly, My Lappy.. Orang yang ada blog mesti benda kesayangan dia adalah Lappy right?.  ada sekali tu lappy aku rosak di asrama.. jadi aku xdapat online.. hidup aku jadi mcm terumbang ambing.. sanggup ponteng kelas sebab nak baiki lappy.. huh.. biasalah.. bila kita gilakan tentang sesuatu memang kita akan buat kerja yang gila ;p



  • 4rth , Henset maybe? N82 aku tu sentiasa menemani aku walaupun di dalam tandas ;p


  • 5th, Benda-benda yang berkaitan dengan korea.. beg, rantai ;p 


  • 6th, Motorsikal.. kalau xda motor memang aku akan jadi mcm kera sumbang di rumah.. kereta? lembap


  • 7s, Katil dan bantal.. tidur adalah kewajipan orang normal mcm aku.. mimpi best lagi ;p


  • 8s, Masakan dari mak , best! lazat lagi berkrim dan jimat duit poket aku


  • 9th, Buku dan Majalah yang aku beli setiap bulan ;p  cth- RAPI, Malay Epop !


  • 10s, Hadiah yang diberi oleh seseorang yang aku kenal .. sangat aku hargai..

4 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !