"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, December 25, 2011

[38+ Gambar] Bervokal di Pesta Penang 2011

Assalamualaikum dan hi... ;p

Pada hari jumaat yang lalu bersamaan 23/11/2011 aku telah menjejakkan kaki ke Pesta Penang,sg nibong,P.Pinang. Untuk maklumat korang semua pesta penang ini berlangsung pada setiap tahun iaitu selama sebulan pada  bulan disember. Kalau duduk dkt penang tu memang xsah la kalau xdatang sini kan.. boleh dikatakan mcm Jom heboh jugak la tapi pesta penang dibawah kerajaan negeri.. so xdalah komersial sehebat Jom Heboh tapi gerenti memang best! sebab dekat sini bukan disajikan gerai-gerai membeli belah sahaja tapi yang menjadi tarikan utama adalah tapak Fun Fair yang bergitu Extravanganza happening ! dan tahun ni pesta penang bergilapan dengan cahaya lampu bunga yg berwarna warni yang pasti akan menaikkan mood anda ketika berada di sana.. tahun lepas xda tau lampu-lampu bunga ni so tahun memang sangat best!  Barang kat sini seriusly boleh tahan murah !! terutamanya karpet getah ;p .dan akhir-akhir bulan lagilah harga barang runtuh.. yealah. Year End Sale kan.. Cakap banyak xguna.. jom layan gambar henset aku ^^
























Vortex! 360 darjah pusingan, dengan kelajuan yg maksima! gila ah!

Skyrider ni aku dah naik tahun lepas.. laju jugak nih! 

Ini yang paling femes unt yang berkeluarga dan mempunyai anak-anak kecik ;p






Ni game yang paling mencabar !!


Merry go round ! xdpat main sebab baru habis main game vortex! rasa pening-pening lalat ag time nie 




;p






#Setiap game ada nilai token dia sendiri.. 1 token bernilai RM 2.00
Cth : Game Vortex : 5 Token = RM 10.00


#Masa dekat fun fair aku tekad nak naik game yg paling mencabar kat situ [Vortex].. tahun lepas nak naik rasa mcm takut jea so tahun ni aku xnak lepaskan peluang yang ada ni.. so aku naik ah Vortex.. gila bapak.. dia pusing 360 darjah kot.. laju gila.. aku rasa mcm nak luruh jantung jea.. seriusly! grrrrr.. habis game terus nak muntah! n, aku cepat-cepat dapatkan asam dan lepas tu ok ;p. Btw, Vortex memang best! 




1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !