"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, December 8, 2011

Day Three : 10 Things I Hate



Hidup xlengkap kalau xda perasaan benci kan? kadang, aku xtahu apa yang aku benci...

  1. Ego diri sendiri... kadang-kadang xdapat kawal hingga makan diri sendiri..
  2. Orang yang terlalu cerewet.. itu xboleh ini xboleh.. 
  3. Pergi ke kolej dan hadiri kelas kuliah.. i hate it !! tapi aku pergi jugak ;p
  4. Komen  Autoblogwalking di ruangan chatbax blog aku.. buat menyemak dan buat berat blog jea !
  5. Perempuan gedik dan suka menjerit ! banyak giler kat asrama aku ;p
  6. Orang buat bising disaat aku tengah layan perasaan
  7. Suami yang xnak masuk bilik bersalin semasa isteri sedang bersalin
  8. Doktor yang terlalu cerewet..
  9. Senior yang suka mengarah junior buat kerja dalam wad padahal dia xbuat apa pun.. (Masa aku praktikal)
  10. Budak-budak yang terlalu obses dengan korea terutamanya kpop ! kdrama boleh tahan ag.. diorang ni ditahap kritikal dan perlukan rawatan psycholgy..


#cukup dah sepuluh, xboleh benci bayak-banyak nanti cepat tua.


1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !