"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, December 11, 2011

Day Five : 10 Wishes

Aigooo..
terlupa plak yang aku tengah menjalani segmen tentang sepuluh yang bodoh tu ;p adoihaii.. so aku kena penuhkan jugak la yea tentang sepuluh tu.. ok..terpaksa.. siapa yang gatai sangat nak join tu kan.. aku jugak.. 


by ~LoverDgirlA1065


Day Five : 10 Wishes

  • Dijauhi daripada sebarang penyakit yang merbahaya.. kalau boleh aku xnak jatuh sakit sebab cukuplah setakat penderitaan yang aku turut rasa bila menjaga/merawat pesakit di hospital..  Insyaallah.

  • Habiskan tempoh 3 tahun belajar ni tanpa sebarang masalah.. dan xsabar nak dapat gaji dan hulur dekat mak dan ayah. Insyaallah

  • Tiada masalah keluarga yang timbul... Insyaallah

  • Rajin Memasak dan buat kerja rumah  sebab sekarang ni aku pemalas sangat..

  • Ada keluarga sendiri, anak sendiri, rumah sendiri, kereta sendiri dan duit sendiri...  

  • Berkahwin dengan lelaki yang aku cintai dan hidup bahagia hingga ke akhir hayat.. Insyaallah.  

  • Nak beli semua dvd drama korea dan variety show korea yang aku minat.. buat koleksi di rumah dan bila hujung minggu aku pilih jea drama mana yang aku nak tengok... maybe.. bila tengok dengan orang tersayang lagi best !

  • Pergi ke korea selatan.. Namsam Tower dan buat kunci cinta bersama dengan kekasih hati.. (berangan?)

  • Belog korie sentiasa aktif 

  • Mati dalam Islam dan pada hari jumaat.


Kita hanya merancang Allah swt yang menentukan... btw, aku mesti terus berusaha dan berdoa.Insyaallah.



2 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !