"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, December 15, 2011

My Girlfriend is Gumiho

by ~pinkystrawberricutie

My Girlfriend is gumiho mengisahkan tentang Miho seorang rubah berekor sembilan yang ingin menjadi manusia.. ;p drama ni lain daripada drama korea yang lain.. kali ni masuk kali keempat aku tengok drama ni.. first,second dan third aku tengok dekat lappy dan kali keempat aku tengok dekat 8tv. bersiaran pada hari isnin hingga jumaat ,pukul 8.30pm-9.30pm.. (sekarang ni r.. cer try buka 8tv tgok)
 wah, drama ni memang best r, lawak bodoh jea.. nak jadi manusia tapi satu haram pasal manusia pun xtahu. orang suruh gosok gigi, dia g makan ubat gigi.. suruh mandi, dia g makan sabun mandi.. pastu, kalau lapar pungah tong sampah unt cari daging.. lps tu slamber jea makan depan orang. hahah.. semua benda yang dia buat memang mcm orang yang xtahu apa-apa r..  btw, miho ni cantik sangat tapi xtahu apa-apa psl manusia. 
Semua ost drama ni best !
-----

Extra unt kaki sedut
(Dijamin xkan menyesal kalau download semua episod drama ni)




#Semua drama korea yang bersiaran pada pukul 8.30pm-9.30pm dialih ke bahasa mandarin, termasuklah drama ni. 

4 comments:

  1. syok gak kan layan cter2 camni


    awek lawa2..
    tergoda gua

    ReplyDelete
  2. ala... nak tengok gak la.. ada dah lam simpanan just masa tak mengizinkan.. o mai!!

    ReplyDelete
  3. Dah tengok cite nie lebih dari sepuluh kali tapi still tak bosan..

    Cite nie sweet plus sedih..Best!!

    ReplyDelete
  4. sgt best drama ni!!! 5 stars! lee sung gi yg cute =)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !