"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, December 12, 2011

Day six : 10 items I can’t live without

Item : Barang ... jadi xtermasuk la oksigen,air,makanan dan lain-lain tu

Ok.. Exclly xda barang yang kalau xda aku xboleh hidup.. tipu sangat la yea?.. lebih kepada hidup aku xlengkap r kalau xda barang-barang ni k..


  • Lappy.. semestinya.. sebab aku adalah remaja pada zaman IT, socializing yoo!
  • Broadband..  kalau xda bb aku xboleh nak online.. jiwa jadi kacau sebab aku dah biasa dengan kehidupan online.. internet tu mesti kena ada jea.
  • Henset.. btw, henset aku xdalah penting sangat.. hanya unt call yang penting2 jea sebab aku xlayan men mesej sebab benda tu terlalu lembap.. nak typing lagi.. adus! buang masa jea.
  • Tilam dan katil.. kalau xda mcm mana aku nak jadi sleeping beauty? kah4. beaut la sangat kan
  • Muzik.. kalau xda muzik dalam hidup aku ni.. memang bosan tahap gaban lah yea..  so dlm henset aku.. aku akan selalu update lagu yang terbaru.. mostly lagu dlm henset aku adalah lagu korea ;p
  • Dvd drama korea.. sebab dari kecik lagi aku dok beli menatang ni so bila besar boleh plak ada orang suruh aku stop dari beli dvd korea? No way! siapa kau nak halang aku beli dvd korea.. minat aku seys..
  • Blog.. blog adalah tempat yang paling kerap aku lapangkan masa terluang aku.. banyak kisah aku yang tercoret dekat blog ni.. since tahun 2008 lagi.. kalau xupdate blog aku mungkin akan menyepi jea kot.. maybe?..
  • Barang keperluan harian..  barang mandi.. baju,seluar dan sebagainya.. sebab aku manusia biasa what?
  • Beg.. dan Headphone adalah barang yang kerap aku beli.. khususnya headphone.. ada ipod*
  • Duit dan kad bank.. semestinya lah.. nanti kalau elaun bulanan masuk mcm mana nak keluarkan duit kan.. 

Secret garden
Posted Image

Gil Ra Im used Zumreed ZHP 013 Headphones:
Posted Image
Nie adalah headphone yang aku cari dari dulu ag. sampai sekarang xjumpa ag.. aku jumpa yang lebih kurang adalah.



1 comment:

  1. simple headphone , tp berbaloi kalau dapat beli kan .

    ~ kalau warne purple lagy cantik , ha3 . .

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !