"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, December 18, 2011

Cerekarama TV3, Kisah Poligami Lagi [Bertaut kasih]



 Credit

Pelakon: Nur Fathia, Ryzal Jaafar, Fida Ibrahim, Lydiawati, Liza Zain.

Mengisahkan Fauzi yang terpaksa berkahwin dengan Yasmin, gadis pilihan ibunya. Walaupun tidak mempunyai perasaan terhadap Yasmin, Fauzi tetap meneruskan perkahwinannya dan menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang suami. Empat tahun berlalu, Fauzi dan Yasmin dikurniakan seorang anak lelaki dan mereka telah berpindah ke bandar. Fauzi bertugas sebagai seorang arkitek manakala Yasmin merupakan suri rumahtangga sepenuh masa. Walaupun pada dasarnya mereka nampak bahagia namun perasaan cinta masih belum wujud di hati Fauzi yang sering merasakan kekosongan.

.......


#Ok, aku baru habis tengok  cerekarama neh. Masuk kali ni dah kali kedua aku tengok cerekarama tv3 yang mengisahkan tentang poligami..yg pertama "payung emas''. aku jarang tengok cerekarama hari sabtu dan mcm peliks jea.. asl aku tengok jea mesti crita pasal poligami.. arhhh.. wut da duck la kan.. yea. ustaz dalam tu cakap poligami ni hukum dia harus,jadi xmustahil la klu bakal suami aku nanti kahwin dua,tiga dan empat kan? hurm.. haih, kalau boleh aku xnak share suami dengan orang lain. btw, ada ke perempuan yg suka laki dia kahwin lain?. ada jea.. tapi xramai.. aah.. xkira!. poligami? no way!!..  xnak dapat payung emas? xterfikir lagi pasal tu..



Btw, ketentuan Allah swt siapa yang tahu?




1 comment:

  1. tak tengok lak....

    kalau boleh xnak bermadu..pahit manis bermadu...huwawawwa

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !