"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, December 17, 2011

Buka 8tv Sekarang @ You're Beautiful !!





Cepat, cepat.. rancangan dah bermula pukul 11.45pm @8tv_Friday.. Satu lagi drama terbaik dari korea 'You're beautiful'' ditayangkan di 8tv. hoho.. cuti panjang kali ni memang aku dijamu dengan drama korea jea.. dari pagi,tengahari,petang sampai ke tengah malam.. ada jea drama korea yang ditayangkan dekat tv tu.. btw, aku dah lama layan kdrama ni tapi dah tayang kat tv.. layan jeala yea.. subtitle melayu plak tuh ;p (hari ni baru ep.1)


He is beautiful/You're beautiful adalah drama muzikal yg mengisahkan go min nyu (girl) yg ingin menjadi biarawati dipaksa menyamar sebagai go mi nam (boy) unt menjadi penyanyi kpop terkenal.... dorang berdua ni adik beradik kembar..so go min nyu terpaksa unt menyamar sebagai abgnya go mi nam sebab mi nam ada masalah kesihatan.. dan tanpa pengetahuan syarikat rakaman , manager group kpop ni telah mengambil go min nyu unt menyamar sebagai go mi nam dan dimasukkan sebagai ahli baru dalam kumpulan kpop yang bernama AN.JELL.


 #Banyak babak2 yang best dan kelakar sepanjang dia join AN.JELL disebalik penyamaran dia sebagai lelaki


Ooit, peminat kpop harus tengok drama neh! ada yong hwa (c.n blue) dan lee hong gi (ft island) plus, Jang geun suk si hensem boy tu belakon.. sangat best!



#Kdrama keluaran SBS memang dijamin lain daripada biasa!


haha.. xhabis-habis dengan kdrama dan kpop yea aku ni.. biasalah.. nama pun korie..


10 comments:

  1. ok. best sangat cerita ni. my fab drama. HAHA ^_^

    ReplyDelete
  2. kb da tgk byk kali da drama ni..mmg best!

    ReplyDelete
  3. Tajuk dia bukan He's beautiful ke?Yg citer Gumiho tu best juga.Suka tengok ekor dia time kembang.cantik!

    ReplyDelete
  4. drama ni dh lama dikeluarkan sebenarnya...tp tulah aku pun baru tengok tahun lepas..hehehe..tu pun xsempat habis kan..sbb berukben bongok =.= tgu pakai unifi la laju sikit kot nk streaming...wuwuwuwu..
    skg xda masa plak nk tgk kt tv..sbb budak umah conquer tv..hahaha

    ReplyDelete
  5. tengok jugak semalam. tapi kan cerita ni setiap jumaat je ke?

    ReplyDelete
  6. @Anonymous Yup, setiap hari jumaat sahaja. huhu, sabar yea. klu nak cepat,dtg rumah korie, copy semua episod drama neh ;p.. kita dah download!

    ReplyDelete
  7. @Scarlett O'Hara ada beza ek he is beautiful dg he is beautiful? ;p

    ReplyDelete
  8. KAT MANA NAK MENONTON TV1 ,TV2,TVi,TV3,NTV7,8TV,TV9 alhijrahtv, ,Astro Ceria ,Astro Prima ,Astro Oasis , Box Office Movie YA OK KINI ANDA TAK PERLU RISAU ANDA BOLEH MENONTON SEMUA CHANNEL TERSEBUT FREE DI http://vecasts.blogspot.com/2011/10/malaysia-tv-online-watch-malaysia-tv.html
    TERDAPAT JUGA LEBIH 207 BUAH SIARAN RADIO ONLINE BOLEH DI DENGARI SECARA LIVE DI SINI http://vecasts.blogspot.com/2011/11/listen-malaysia-radio-online-live-radio.html
    jom terjahhhhhhhhhhhhh ,maklumat penting,ada ketikanya sesetengah saluran tidak beroperasi kerana masaalah server down atau pun offline,

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !