"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, December 14, 2011

Day eight : 10 of my favourite songs

by ~DrBunsenHoneydew


Apabila aku mendengar lagu..
masuk telinga kanan kuar telinga kiri.. kalau guna headphone dua-dua belah pasang telinga dengar jadi otak mula memanipulasikan lagu yang tengah didengar dan mulalah edisi alice, in the wonderland. katakan aku tengah dengar lagu ost drama korea, mulalah aku nak berangan babak yang tengah berlansung masa ost ni dan mulalah aku nak tersengeh sorang-sorang.*menjiwai la konon kalau dengar lagu tecno,seluruh badan bertukar menjadi tranformers dan mula beringut dengan perut buncit. kalau dengar sentimental, mulalah nak termenung sorang-sorang. sambil tangan pegang sekeping gambar*

So.. itulah aku.. dekat sini aku nak share sikit 10 lagu kegemaran aku..

  1. Basshunter-Dota
  2. Tailor swift -Tears drop of my guitar
  3. Taeyang-Wedding dress
  4. Bigbang-My Heaven
  5. Super Junior- My love, my kiss, my heart
  6. Beast-Fiction
  7. D'masiv- Jangan menyerah
  8. Bunface -Situasi
  9. Hujan-Bila Aku sudah tiada
  10. Semua ost drama korea yang aku minat ;p
Extra
Semua lagu yang dicover oleh Amalia Alias




# Amalia Alias, she can pronounce korean word very well!..  like her music very much.


4 comments:

  1. tak suke T-ara?? Roly Poly?? ehehehe

    ReplyDelete
  2. huaaa tatau sume lagu ni

    tp ske lagu dlm dream high

    ReplyDelete
  3. erm.. suka Amalia Alias jugak.. dia nyanyi lagu beast yg On Rainy Days mang.. pergh..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !