"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, April 3, 2010

!Actress Han Chae Ah agrees that she looks like SNSD’s Yuri

There’s been a lot of talk going around that actress Han Chae Ah looks similar to SNSD’s Yuri. Some fans agree to this notion and apparently, so does Han Chae Ah!
The actress was approached recently by a reporter and was asked about her looking like Yuri. To this, Han Chae Ah commented, “I’m happy that people think I look like someone as pretty as Yuri.

She continued, “I’ve received many comments like that and my fans think the same. I also think that we look a bit alike. Since Yuri is a member of SNSD and has so much love from male fans, I’m glad to be compared to her.

s: allkpop

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !