"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 8, 2010

!Adam Couple celebrates their 200th day together!


The photo commemorating the 200th day ‘marriage’ anniversary for Brown Eyed Girls GaIn and 2AM Jo Kwon have been revealed.
Jo Kwon posted up new photos on his me2day page on 7th April which caught the attention of many netizens. Jo Kwon wrote, “It has been long. This was a photo taken just now” as the title to the post and uploaded photos taken with GaIn and also presents sent in from fans for the couple’s 200th day anniversary.
Netizens who saw the photos commented, “It has been 200 days? Really happy for them”, “It would be good if it is their 200th day together as real couple” etc.


S: TVDaily / c:k bites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !