"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, April 3, 2010

!T-ara online shopping mall business garners over 30 million KRW in sales daily!

It has been known that the online shopping mall operated by girlgroup T-ara ‘T-ara Dot Come’ has received over 2million views on 2nd April.
According to an official, “Recently the average sales per day is a record of 30 million KRW. It is a success considering that there is intense competition for online shopping malls.”

And with that, many netizens and consumers commented, “It is good to see the bright and cheery side of the T-ara girls which we cannnot see on TV”, “It is good to see this side of the T-ara girls, and not only so the fact that they designed and modelled the clothes themselves is good” etc.

s:k bites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !