"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 8, 2011

Dear Haffiz : Thousand Followers Bloglist!


klik banner untuk terus ke blog Mr hafiz
Ok.. Masa blogwalking aku terjumpa benda ni.. aku xtahu mood apa yang sampuk aku mlm ni.. sampai aku   rajin join benda-benda mcm gini.. Btw. layan jea.. untuk belog jugak kan.. For Mr.Hafiz.. secara tulusnya aku cakap ini adalah kali pertama aku jejak ke belog beliau..He like purple i think! sebab tengok la banner kat atas tu kaler apa? bukan pink kan?.. kalau pink jadi masalah plak.. yea x?  hahah.. gurau jea wei.. xsalah kan.. Hurm.. bila aku belek-belek belog dia ni.. aku tertanya-tanya dia ni student MA kea? (Medical Assistant).. Aku rasa la.. Hum.. so Mr.Hafiz kalau u baca entri i yang ni.. sila jawab oke.. ;)

Beliau nak buat 5 kategori bloglist so beliau jemput semua bloggers di luar sana join.. senang jea.. Juz pilih kategori mana yang korang nak..

Bloglist akan dikategorikan kepada
1- Blog Lelaki Pilihan
2- Blog Wanita Pilihan
3- Blog Mahasiswa Pilihan
4- Blog Mahasiswi Pilihan
5- Blog Pelajar Pilihan

Lima Kategori Bloglist untuk 1000 followers!
Tiada syarat tetap untuk setiap kategori. Pilih je!.
 
 
Dengan ini.. dengan bangganya belog korie mengumumkan bahawa beliau memilih kategori yang keempat.. so ada yang xpuas hati? cepat cakap sekarang.. 

4
 BLOG MAHASISWI PILIHAN

Blogger yang sedang baca entri ni. xnak join ke? ala join jea.. best apa.. bley lari dari kebuntuan xda idea unt tulis entri baru.I't cool derr..



Nota jjinbbang: Korang kat luar sana kalau ada contest apa-apa sila jemput aku ya.. aku tengah ada mood untuk join ur contests!..

Thanx sebab sudi baca. keep supporting belog korie yo!
Salam.. nantikan entri akan datang.

1 comment:

  1. hehehe.. klu warna pink nape pulak? kan comel..
    yup APis student MA sbb tu tulis pasal MA takkan nurse kot hehe
    thanks for joinning Dear Haffiz.. tggu next update yep :D
    btw nice blog ..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !