"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 8, 2011

Giveaway: 1st GIVEAWAY by Shawlforyou



Amaran unt kesihatan mata galak  korang..  sila pakai spet mata hitam sebab kaler terlalu terang.. huhu.. lwk jer derr.

Assalamualaikum w.b.t. :')
buat semua bloggers yang tengah baca entri ini. Ada berita tergempak aku nak habaq kat korang ni.. pastinya khas buat bloggers girls sahaja.. -___- .. Kecuali bagi bloggers lelaki yang teringin pakai shawl bley la join.. Sekarang kan fesyen lelaki pakai shawl?.. tapi shawl diorang sangkut kat leher jea.. xpew.. korang bley buat jadi kretif sikit.. korang pakai shawl mcm girl pakai.. then,sebarkan pada umum dengan buat tutorial vlog dan submit dlm belog.. pasti lepas tu blog korang jadi gempak.. Kontroversi panas punya.. yoo.. hahahah.. gurau jea derr.. xsalah kalau korang nak buat kelainan kan? cara mudah untuk meningkatkan trafik adalah bikin panazz dalam dunia blogging ni. Buat benda yang pelik-pelik.. mesti orang nak baca.. kekekekeh..

Xdalah korang aku gurau jea ni.. jangan makan liver plak yea.. nanti susah plak Doktor Fatin liyana nak rawat.. aku yang jadi nurse incharge pun lagi susah nak bantu doktor fatin.. Tersedak bakal doktor kita tue nanti Hurmm.. 
Berbalik kepada banner yang tercangak kat atas tu adalah satu giveaway yang dibuat oleh shawlforyou.. click this http://shawlforyou.blogspot.com/2011/06/1.html untuk pergi ke blog tersebut

Blog ini baru dibuka.. so sempena  pembukaan shop onlline ini beliau telah releasekan satu giveaway khas buat para-para blogger.. Sangat mudah untuk join! Apa yang mudah sangat tu? Hurm sila baca syarat-syaratnya di  blog tersebut.

Korang pasti nak tahu pasal hadiah kan? Erm.. hadiah bagi giveaway ini xlain xbukan adalah shawl.Sungguh aku xtipu nie.. kalau xpercaya jugak baca statement yang aku copy-cat kat blog tersebut. So amacam? tertarik x?.. let join together gather yoo! kalau xsuka shawl pun korang join jea giveaway ni.. kalau dapat hadiah korang kasi kat aku shawl tu.. Kan kata xsuka shwal td?.. xoxo ;)


15 orang YANG BERTUAH AKAN MENDAPAT 1HELAI SHAWLS DAN 1HELAI TUDUNG EKSPRESS berharga RM50++ secara percuma. Sesiapa pun boleh join giveaway ni. JOM HEBOH2kan.




Giveaway berlangsung:
TARIKH MULA : 1 JUNE - 12 JUNE 2011

Harap aku dapat.. nak jugak aku merasa hadiah giveaway shawl! asyik baca entri bloggers lain jea pasal giveaway shawl yang cantik-cantik yg diorang dapat..  Now! It's my turn to try my best contestant! Oppps! ala pemenang dipilih secara random LOL so bley ke aku dapat? Hum.. korang doakan aku bley menang yea.. peluang still lagi cerah sebab pemenang dipilih 15 orang..

Aku Tag 3 orang blogger bertuah unt giveaway ini
Jom hangatkan giveaway ini dengan submit yours! 

Nota Jjinbbang: banner giveaway ini buat korang kecikkan anak mata sikit.. terang. jangan pandang lama-lama nati blue ;) aku jugak yang susah nanti..
Daaaaa.

1 comment:

  1. salam dear.thnx for joining us in GA..:)
    hope u r the lucky one.nt jgn lupe tunggu dan tengok sape yg bertuah di fanpage dan juga blog shawlforyou yer dear...<3

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !