"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 24, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Akhir


Ada 2 Peringkat pertandingan.. Ini peringkat yang pertama.. Peringkat pertama rasanya lawak kumpulan Sepah lagi best diantara yang lain..

Kedudukan Undian Maharaja Lawak Minggu 13 (Final)..Sebelum Persembahan


Nabil.


Jambu.


Sepah.


Jozan.


Keputusan:
 

Peserta Paling untung Nabil...

Nabil = 150 ribu, JOZAN = 125 ribu Sorang, Sepah = 116 Ribu Sorang, Jambu = 25 ribu jer... Astro = Berjuta2 dapat


KEPUTUSAN RASMI MAHARAJA LAWAK

Juara : Sepah
Naib Juara : Jozan
Tempat Ketiga : Nabil
Tempat Keempat : Jambu




  • Aku sokong Jozan! Erkkk.. But oke la.. sebab lawak sepah malam ni lagi best! tapi agak mengecewakan sebab Jozan xmenang.. Aku rasa sebab Jozan xjadi juara malam ni disebabkan  markah Juri Profesional yang kurang dari kumpulan Sepah sebab lawak sepah lagi menonjol malam ni. ..dan satu lagi faktor kemenangan berpihak kepada Sepah adalah perbezaan undian  penonton antara kumpulan Sepah dan Jozan x lari banyak even kalau nak ikutkan populariti Jozan lagi tinggi dari Sepah..Nampaknya Orang-Orang JOHOR memang semua berganding bahu vote for SEPAH!..Apapun aku ucapkan tahniah kepada Sepah sebab memenangi RM 350,000. Boleh la kasi kat aku sikit.. Aku tolong promot korang dalam belog apa.. hahah..Paling tak pun ko promot blog aku dalam surat khabar esok pun jadi la... ;)


1 comment:

  1. hahaha...
    cik pulau tak pernah layan..
    raja lawak pun tak..
    apatah lg maharaja lawak..
    kih3

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !