"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 15, 2011

Streaming Live Sakura Kiss the radio (leeteuk and Eunhyuk) and Kim Heechul Youngstreet Radio on Belog Korie

Guys! finally i can make this for real!.. hahahaha.. so happy excelly.. now.. no need to listen at the others website.. My website have it's for real!.. Yeah yeah.. clap! clap..^_^
 I got the live steraming radio widget yoo..  For Kim Heechul Youngstreet radio i put at sidebar column.. For Sakura Kiss the radio [Leeteuk and Eunhyuk] i put at Footer!(Live streaming video from korea) This is real! Im not kidding u guys oke.. so hope u guys enjoy all of this at my blog oke..

http://img88.imageshack.us/img88/174/bf76aa83a8c2718af703a62jg3.jpg
http://i166.photobucket.com/albums/u84/sakuramiii/Kiss%20Radio/kiss.gif
http://sup3rjunior.files.wordpress.com/2010/03/heechul-2.jpg

2 comments:

  1. yeah~
    kak farida thank singgah my belog ni yea..
    huhu~ kak farida kekal comel mcm
    3thun yg lps..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !