"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, March 28, 2010

!Big Bang’s upcoming song to be used on a Japanese variety show


Big Bang is slowly starting to gain more attention in Japan, as one of their songs will be used for the opening song of a variety program!
On the 27th, Japanese news site Sankei Sports stated, “Big Bang will sing the opening song for variety program, Mezamashi Saturday. Their song, HANDS UP, is currently in production and will be used publicly, starting April 3rd.”
Last year, the boy band went on the show to promote their Japanese single album and became the special guests a second time on February for the show’s 15th anniversary.

S: ALLKPOP

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !