"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, March 30, 2010

! [News] This summer Big Bang will return to Korea

VIPACCESS
During this summer Big Bang will be returning to the music industry in Korea.
One of the most popular male idol groups Big Bang will be making their official comeback into the Korean music market this summer with the release of their new album. Members TaeYang, TOP, and DaeSung are also expected to have their own solo activities.
YG Entertainment stated, “Last year, Big Bang had successful activities in Japan. This summer they will return after being gone for so long.”
Meanwhile Big Bang’s last song released in Korea was “Sunset Glow” back in November of 2008. Fans are waiting and anticipating for the comeback of Big Bang.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !