"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 22, 2011

Diam-Diam Rabu : Nak Sangat Aku Jumpa Orang ni



  • Maksud Wordless Wednesday : Pada hari rabu, semua blogger post gambar di blog mereka tanpa meletakkan apa-apa description untuk explain gambar tersebut, biar gambar yang menceritakan tanpa korang letak apa-apa penjelasan... itu google cakap tapi bagi aku xda maknanya semua ni.. so aku akan langgar prinsip ni dengan meletakkan description.. ada bantahan?.. komperm xda.. sebab aku jea yg ada kat sini ;(


[farafauzana7.jpg]
Farah Fauzana



  • Kenal x?. Gambar yang paling aku suke sebab Farah Fauzana masa ni tengah bersiaran.. maksudnya dalam konti.. Btw.. pic dah lama sebab terpampang kt situ tulis 'era' ..Korang tahu kan yang dia sekarang dekat Hot Fm. kalau xtahu tu sah buta hiburan Malaysia.. huhu.. sorry to say sebab FF memang cukup popular..  kenapa aku suka dia?. sebab aku nak jadi mcm dia tapi aku xnak jadi FF la aku nak jadi korie.. diri aku sendiri.. senang cakap lebih kepada idola aku la sebab aku teringin sangat nak jadi DJ.. DJ dekat Hot Fm. Korang tahu.. aku terkejut kot masa aku buka hot fm hari tu.. Dj yang tengah bercakap kenalkan diri dia 'Amira' .. Aku terus tersentap.. Hati aku berbisik begini' Eh! sejak bila impian aku dah jadi kenyataan ni.. aku xda dekat konti lagi ni.. still lagi belajar.. '' Ceh.. rupa-rupanya Dj baru Hot fm..  Kacau line betul Dj tue.. xper r.. memang jodoh aku dengan nama Korie kot.. so kalau jadi Dj nanti aku letak nama Korie jeala.. Haha.. masa tu aku akan promotkan blog-blog yang ada ni.. Biar dunia blogger lagi gempak!. Tapi impian ni aku boleh teruskan jugak ke?.. aku dah ada karier tetap masa depan aku dah sebab aku dah buat pilihan masuk Nursing.. Hurm.. malas nak cakp.. biar la benda ni menjadi rahsia Tuhan. Aku hanya boleh berusaha dan tawakal jea... 

  • Aku teringin nak jumpa dia.. nak kuar jalan-jalan sambil tukar pendapat dengan dia. tanya dia apa yang bermain dlm fikiran aku mengenai Dj.. Berdua-duaan dengan dia sebab aku xsuka r ramai-ramai sebab xda privasi cuma kalau gathering tu lain la.. Itu aku suka sangat sebab bley gelak puas-puas dan snap pics!... butt. aku tahu bukan senang aku nak berdua-duaan dengan dia.. susah kan?.. orang femez katakan.. btw.. aku doakan dia terus berjaya dalam karier dia.. dan hope dia terus kekal menjadi FF yang dulu.. jangan seksi-seksi.. Xsuka!.


Itu jeala dari aku.. Si korie

1 comment:

  1. jangan la letak wordless wednesday tajuk dia, wat tajuk lain... nanti baru buat entri wordless wednesday yang betul2... :)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !