"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, June 27, 2011

Geram dengan CODING HTML!





by ~SharpenArrow

Rasa mcm nak buang jauh-jauh blog ni


Adoiiii.. Dari tadi asyik dok edit jea html code tu.. nak buang widget dalam layout agak susah sikit kalau melibatkan script.. Ok.. Ko sabar.. sabar..Pasti akan boley! selama ni ko rilex je bab nie.. cuma ambik masa sikit jea.. Erk!

Memang dari tadi aku rasa mcm nak jerit jea ni.. Gila la.. dah sampai tahap maksima kesabaran.. apa yang xbetulnya lagi ni.. haih.. buat apa la yang p wujud mendalah coding ni semua.. lain kali ko jangan wujudkan blog... buat susah aku jea nak edit codingx2 tue.. terbantuk aku nak jadi indie programmer !


Nota Jjinbbang : Mesej ini dalam keadaan marah..  tiada kena mengena dengan anda

1 comment:

  1. Mommy rs, Mommy tau masalahnya. Stiap kali nk tekan 'publish post', akan naik error ckp coding html bla..bla.bla.. kn? normally sbb kalau kita directly tulis dlm box new post, should be no prob. tp yg jd probnya, klu kita copy paste. x kesahla dr microsoft word kita sekalipun. apatah lg dr source lain. so, what u have to do is smaada taip terus dlm new post @ klu copy paste pn, u kna select all then Remove Formatting. Nk remove formatting tu, tekan Tx yg ada kt ats tu. yg sebaris dgn font pe suma tuh. Tepi check spelling @ quote. Hrp mbantu.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !