"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 17, 2011

[Life] Eunhyuk dapat baby baru hari nie

Assalamualaikum w.b.t

View Image
  • Ada berita gembira nak bagitahu.. Eunhyuk korie dah selamat beranak tadi~ date [17/6/11][1.30 Pm].. Hehe. Yen,Sam dan Tommy dapat Anak menakan yang baru.. Lagi meriah la family eunhyuk lepas ni.

View Image
Kucing ini tiada kena mengena dengan hidup eunhyuk.. hanya penghias entri sahaja..
  • Eunhyuk beranak dengan berjayanya.. Mula-mula air ketumban keluar seperti biasa.. budak kecik yang detect eunhyuk dah nak beranak..----------> dah semakin Alert dengan 15sx sebab tengok Nora Elena.. Elena kan sebelum dia beranak tue ada scene dia tunjuk air ketumban keluar dari ............. teeeettt.
View Image
LOVE Heechul & Heebum (the cat)

Anak Eunhyuk ada 3 ekor.. ada seekor tue pelik sikit.mesti ikut bapak dia.. hahah.. Kaler hitam.. sebijik mcm heebum-kucing heechul. Oh yeah! aku nak namakan dia Haenim.. Amacam.. ok x?
View Image
Comelnya heebum kan.. comel heebum lagi ke.. comel tuanyer lagi?.. comel lagi eunhyuk korie.. teeeeeeeeeettt
http://fsa.zedge.net/content/6/4/8/4/1-2493032-6484-t.jpg
Eunhyuk terpesona menengok gambar hyuk jae di tv~ dia kenalkan hyukjae kpd anaknya.. makin popular la hyuk jae di kalangan kucing-kucing Malaysia..


 Pesanan penaja:
Popularkan Kpop pada golongan kucing-kucing semalaysia

Itulah cerita Kucing korie yg bernama Eunhyuk.

2 comments:

  1. perrghhh...ingtkan die tu da kawin..hahaha

    ReplyDelete
  2. @SoLy SoLicious hahah. terkena yea?.hee~ lmbt lagu hyukjae nak kahwin.. klu diorang nak khwin diorang xbley aktif dlm suju~ hurm.. ^_^
    ksian diorang kan

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !