"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 11, 2010

!2AM Changmin he will be a DJ on KBS



With regards to Changmin’s future plans of becoming a radio DJ, a KBS official stated, “After KBS’ spring change, 2AM’s Changmin will be our new radio DJ. The new radio show will take over Suh Kyung Suk’s Music Show’s time slot. However, the program’s name hasn’t been decided on yet.”

Another KBS radio official commented, “Changmin’s potential doesn’t end at his singing career but also extends to him becoming a radio DJ. We have high expectations for him.” His first show will start on the 19th from 2 – 4pm.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !