"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 15, 2010

!J.Rich releases Goodbye My Love MV feat. TVXQ’s Yunho 100415


“Up and coming R&B group J.Rich have released two separate teasers for their debut MV, Goodbye My Love earlier this week and now they have finally released the full version on the 15th.
Despite being a rookie group, they have managed to rope in TVXQ’s Yunho and former Sugar member Park Soo Jin to act in their debut music video. Yunho was doing his friend, Woojoo a favor by appearing for his group’s debut MV. Yunho and Soo Jin acts as a love couple in the music video and the teasers left us wanting to know will it be a happy or sad ending for them. Watch on to find out”
Source: [AllKpop]

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !