"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, April 14, 2010

!Goo Hye Sun’s movie Magic pushed back to June


Looks it’s going to be a busy summer for YG Entertainment after it was revealed that Goo Hye Sun’s movie, Magic has been pushed back to June instead.
Magic is Goo Hye Sun’s first full-length feature film as a director and many had been looking forward to seeing her directorial debut on April 22nd after her success with her short film, The Cheerful Caretaker.

But according to a representative on the 13th, “The movie release date has been delayed due to some editing and post-production issues. May would be too early for us so we are looking for a June release date instead.”

s: allkpop

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !