"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 11, 2010

![NEWS] G-Dragon and Rain score winning debuts on Gaon charts



For the week of March 28 to April 3, Rain took his first crown on the Korean music chart by defeating last week's winner Girls' Generation.

Meanwhile, G-Dragon triumphed on the albums chart with his special concert album titled "Shine a Light", a live recording of his solo concert held last December in Seoul.

The Gaon music chart, considered the Korean equivalent of the U.S. Billboard chart, was launched last month. Its data has been accumulated from online and offline sales statistics from the country's major web-based providers and record distribution companies.

Sources : luciahong@asiae.co.kr + lynn2878@asiae.co.kr + omitted other non-Big Bang info.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !