"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 11, 2010

!Park Bom on an all-vegetable diet for weight control? Sandara Park, “Hamtori is eating now”


2NE1 Park Bom is on an all-vegetable diet for weight control?
Member Sandara Park posted a photo of Park Bom on her me2day on 9th April at 1.50pm, and in the photo, Park Bom was showing a tired expression while eating.

Sandara Park wrote, “Hamtori is eating now! Bom who is eating only vegetable… Just by looking at the expression, you know that she dislikes it right? Bom who wishes to eat sweet corn.”
Fans who saw the photo commented, “Looks like she really dislike eating vegetable. But still, she is pretty”, “Hamtori Bom is really cute”, “It feels sad to see her working hard to control her weight”, “I hope she don’t strain herself” etc.


S: TVDaily / c:k bites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !