"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 11, 2010

!C.N Blue Lee JongHyun’s uljjang past garners attention


C.N Blue member Lee JongHyun garners attention from netizens with photos of his uljjang past revealed.
It has been known that Lee JongHyun used to be a famous uljjang (“best face”) on the internet before his singer debut. Photos of his uljjang past have recently surfaced on the internet with C.N Blue’s rising popularity in Korea.
Lee JongHyun still bears the innocent and pure smile he had before. Netizens’ comments were “He looked really good when he was an uljjang”, “Jung YongHwa was also an uljjang. C.N Blue is an uljjang band” etc.


TVDaily / c:k bites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !